Na, nem is tudom hol kezdjem.. Ha nem meséltem volna már el kb 20 embernek, hosszabban ecsetelném, így viszonylag rövid leszek.

A lényeg: ágyi poloska van az ágyamban.. Szerda éjjel vettem észre, amikor is egy viszonylag nagy döglött bogarat láttam meg az ágyamban. Há, több se kellett, azonnal elkezdtem keresgélni, van-e még több. Hát volt...Nem is egy. A sírás és a röhögés közötti furcsa állapotban mutattam meg Calebnek, mit találtam, aki megerősítette a feltevésem, és azt mondta : "Oye, tienes chinches en tu cama" (Hé, poloskák vannak az ágyadban).

Egybk a chinches egy nagyon fontos szóvá lépett elő, eddig nem ismertem, de az ominózus este óta szerintem napi 20x tuti használom.

Lényeg a lényeg, a felismerés után kezdett egy kisebb fajta sokk úrrá lenni rajtam, amit Caleb meg is látott, így felajánlotta, h aludjak az ágyában, ő meg majd a kanapén. Jól van, megköszöntem az ajánlatot, el is fogadtam. Pizsamát is adott, mert hát ne mertem bemenni a szobámba a ruhákért, mondván abban is lehet poloska. Aztán lefeküdtem aludni, és észrevettem, h az ő ágya is tele van bogarakkal!!!! Nem poloskákkal, de egy csomó bogár ott mászkált a párnán, meg ilyenek. Hát, mit mondjak, ennél a pontnál akadtam ki teljesen. Viszketőrohamot kaptam, majdnem sírtam, szal úgy döntöttem, valakit fel kell hívnom az otthoniak közül. Kb 7 embert próbáltam meg, otthon már olyan reggel fél11 lehetett, de senki nem vette fel.. Elkeseredésemben írtam egy itteni barátomnak egy smst, de hát ő meg már aludt, mert itt fél4 volt.. Végül Apával beszélgettünk egy jó 20 percet, az kicsit megnyugtatott, meg azért el is fáradtam eléggé, szal olyan fél5kor, felkapcsolt villany mellett sikerült elaludni.

Másnap egész nap itthon voltam, vártam, h kiküldjön a főbérlő egy rovarirtót. A szemét viszont nem hitte el, h poloskák vannak, és este 6kor jött ki, h megnézze mi a helyzet. Hát a drága kis bogarak fel-alá rohangásztak a matracon (2-3 egybk), szal elhitte végül. Mondta, másnap kiküld vkit. Nagyon örültem, h csak másnap.. Annak meg főleg, h másnap szintén egész álló nap otthon kellett lennem, h várjam őt meg a köcsög rovarirtót, aki baszott jönni, már bocsánat a kifejezésért. Körülbelül 4-5 hívás, sms és ilyesmi után este 7kor kiderült, h majd szombaton jön. REmek, 2. este a kanapén akkor.. Szombat 11re beszéltük meg, ami újfent csodás volt, mivel pénteken eszméletlen nagy buliban voltunk, Mitul egész életében a legrészegebb ezen az estén volt eddig (kedvenc szitu: "Jól vagy, Mitul?" "Jobban leszek, ha kimegyek szívni egy kis friss levegőt" "Ö, valójában az udvaron vagyunk.."), és 6kor feküdt le, én meg a másik lakótrásam olyan fél8kor.. Aztán 10.20kor keltem, h az előző este romjait eltakarítsam, meg ilyesmi. Persze megint késtek.. 12kor érkezett meg a főbérlő az eszközzel, mert a rovarirtó nem tudott jönni. Na mindegy. Lényeg a lényeg: nem fújt le mindent, én nem érzem komfortosan magam a házban, a szobámba azóta nem nagyon megyek be, azh összes ruhámat kimostam már, azóta minden este a kanapén alszom, ma akartam visszaköltözni, de ahogy az előbb takarítottam a szobát, h fertőtlenítővel felmosok, meg ilyesmi, találtam élő bogarakat az ágykereten, meg a földön.. Nem tudom, most mi lesz, én vissza nem költözöm így. 

Lehet írok a csávónak egy smst, h még egyszer fújjon le mindent.. CSak ez már olyan kényelmetlen így.. Nem merek visszamenni, én nem akarok abban az ágyban aludni.. Ha belegondolok, h 2 hónapot valszeg így húztam ki.. De eddig tényleg nem lehetett őket látni, szal valszeg mostanában szaporodtak el jobban, vagy nem tudom.. Na mindegy, nagyon szar érzés fog el, ha csak rágondolok is, h megint ott kell aludnom.. Apa küldött egy tanulmányt, és a pszichés tüneteket kiválóan produkálom már.. Spontán viszketés, idegesség, szorongás, félelem (és sikoltozás) bármi bogár láttán.. Egész jól megy már.. Szal asszem tényleg ki kell hívni megint a csávót, mert ez így gázos.

na, ennyit az új rettegés fokáról. Ne menjenek messzire, mert a következő postban beszámolunk arról, hogyan fogják kiutasítani Horgosi Anitát 20 évre az Egyesült Államokból.. (na jó, ezt le is kopogom, remélem nem jön be, még viccnek is rossz.. )

 


 
 
 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr792082509

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsiraf13 2010.06.15. 12:53:23

nem elkendőzni a problémát, inkább csak lazításnak:) aztán tényleg ne aggódj, minden rendben lesz;)

www.youtube.com/watch?v=l9K4BKkLaCI
süti beállítások módosítása