Picture time!

 2010.06.16. 01:29

Na, hát ezer éve nem kaptatok képeket, itt az ideje publikálni párat.

Az első kép a farm, ahol élünk, de hívhatjuk nappalinak is. A második kép címe Én és a pók, elég kicsiben látszik, de az ott egy tarantula. A harmadik kép pedig a VB első meccse után készült, ennyien gyűltünk össze, hogy szurkoljunk Mexikónak :)

Na, ennyit mára. puszi pacsi miegymás

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr912085058

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Honey86 2010.06.21. 10:27:55

Az tényleg egy tarantula??? áááááá Ancsi, ezt hogy bírod? bogarak, lövöldözés, pókok...
büszke vagyok rád, én nem bírnám, vagy már leittam volna magam tequillával :)
(Timi)

AncsiH 2010.06.23. 22:27:09

@Honey86: Szia Timi, na, tökre örülök, h kommenteltél :) Hát ja, az egy tarantula.. De legalább kígyót meg skorpiót nem láttam még :D

gyuzsibátya 2010.06.24. 19:39:49

Drága Ancsikám kezdettől olvasgatom a blogodat hol nevetve, hol aggódva. Most inkább az utóbbi hiszen már régen jelentkeztél. Remélem nem ettek meg a bogarak! Fogdossatok össze ezekből a poloskákból amennyit csak tudtok és vigyétek el, szórjátok szét a szállásadótok lakásában! Egész biztos, hogy megértőbb lesz a problémátok iránt.
Egyébként gondos rovarirtást igényel, mert minden kis résbe bebújik, még a konnektorokba is.
tehát az ágyat és a többi bútort is fel kell forgatni és két hét múlva meg kell ismételni a fertőtlenítést.
Itthon minden rendbe van, augusztus 17-én lagziba megyünk (ha nem tudnád).
Valahogy bírd ki még ezt az egy hónapot, ne feledkezz meg a "bosszúról", hiszen megkeserítették az életed.
Aggódunk érted és nagyon szeretünk: Gyuszibátya

kispalissaci 2010.07.19. 09:28:22

honey86: Azért a bejegyzésekből kiderül, hogy Ancsi azért igyekszik alkoholos partikkal is orvosolni a problémákat :D:P Amúgy én is aggódok érted, főleg h ma reggel olvastam h 17 embert öltek meg tnap este Torreonban :S :S

AncsiH 2010.07.21. 09:55:11

@kispalissaci: aranyos vagy :) de ne aggodj, meg elek :) ma ertem haza, szal holnap vagy holnaputan dumcsizhatnank egyet skype-on, olyan regen nem tudok rolad semmit :S
süti beállítások módosítása