godorbe kerultem..

 2010.04.15. 00:03

Na, irok ma is pr sort, de a mai nem lesz tul vidam. Tanultuk anno Cross Cultural Managementbol, h mikor egy uj helyre mesz, az elso ket het a honeymoon idoszak, amikor minden szep, aztan jon egy kisebb depresszio. Nekem ez most jott el.. mindjart ki is panaszkodom magam, mi a baj..

1. Nincs internet a hazban. Mindent neten kell intezni, az emberekkel is neten tudok beszelni, es otthon nincs net.. es a lakotarsam ugy tunik nem is nagyon csipkedi magat, h legyen

2. Nincs melegviz. Egy regi szar bojler van otthon, es minden nap lekapcsolodik, fel kell hivni a tulajt, h jojjon es kapcsolja fel, mert mi nem tudjuk. Az elmult egy hetben 1x furodtem meleg vizben.. Kezdek nyugos lenni a hideg viztol

3. A kiuteseim gusztustalanul neznek ki es nagyon viszketnek. Tegnap vettem gyogyszert ra, kicsit segitett. Ma meg elmentem a korhazba. Tok buszke vagyok magamra, egyedul mentem, mndent el tudtam magyarazni (na jo, elotte otthon a szotarban megneztem azert par szot, felkeszulve mentem :) ), kaptam meg tobb gyogyszert, es azt mondta a doki, h ez nem allergia, hanem osszecsipkedett vmi rovar, amit valszeg hurcolok magammmal. Hat ez remek hir mondhatom. Vagy bolhas lettem vagy poloskas? Jobban orultem anno az allergia-opcionak.. Most mehetek haza, mindent ki kell mosnom.. Azt mondta a taskam is. Fogalmam sincs az h fog menni.

4. Szar a kaja. El se hiszem, ezek a mexikoiak miket esznek. Egyszeruen nem lehet normails kajat kapni, es ezen azt ertem, h nem arulnak pl gzumolcsot egy csomo helyen.. De tenyleg, ha gyumit, sajtot, felvagottat, hust, ilyesmit akarsz venni, a 30 percre levo szupermarketbe kell elmenned. A kornyek is televan boltokkal, de nincs benne mas, csak chips, meg keksz, meg kola. De tenyleg. Eddig 3x foztem, de mar az alapanyagokbol is kifogytunk.. Lehet megint el kellene menni a szupermarketba, de olyan sok ido. NEm tudom ezek a mexikoiak h tudnak igy elni..

5. 6 napja esik. Mondjuk ezt magaban meg elviselnem

Meg most kezdtek el hianyozni az otthoni dolgok. Ennyi. Holnap biztos sokkal jobb lesz.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr901922342

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dora 2010.04.15. 13:23:01

Hát itt is legalább 6 napja esik :-D Én ezt utálom.

Amikor kint dolgoztam Kaliforniában ott sem lehetett semmi értelmeset enni, vagy venni, amiből főzhetett az ember lánya. Ott minden de minden édes volt, még a parizer is, sót nem lehetett szinte sehol kapni, ha mégis köze nem volt a sóhoz. Wendy'sből "lopkodtuk" mindig a sót, az volt a legtürhetőbb. A kenyér is édes volt, max savanyút lehetett kapni. Ott sem volt értelmes időn belül élelmiszer bolt, csak kocsival megközelíthető távolságra ráadásul. Rettenetes volt kint a kaja...

kispalissaci 2010.04.18. 15:35:46

Hú hallod ez a kiütéses dolog nem hangzik vmi jól, brrr :) Azt hiszem mégis leteszek arról h meglátogassalak odakint :D
És tényleg itthon is pocsék volt az idő, tegnap kezdett csak derülni :)
Kitartást csajszi! Izgi a blogod, bár nyilván jobban örülnél ha ennyire nem lenne az :) puszi

h_kati 2010.04.19. 12:30:28

Ha továbbra is allergia-gyanús, azért igyál kalciumot, nagy baj nem lehet belőle..mindenesetre valóban nem hangzik jól ez a nyavalya..
Tényleg izgi a blog, én is élvezettel olvasom :)
Fel a fejjel a továbbiakban, a meleg víz megoldódott szépen sorban a többi is megfog!!
Várom a képeket!!!
süti beállítások módosítása