csak pár sor

 2010.05.01. 04:36

Na, írok ár sort, de tényleg nem sokat, mert nincs kedvem írni. Most volt az első team meetingünk a haladó pénzügyi esettanulmányok kurzus csoportommal, 3 mexikói sráccal vagyok. Hát, mit mondjak.. Megsemmisültem. Olyan sötétben tapogatóztam, h az nem is igaz. Remélem a következő eset jobb lesz, mert ez így elég megalázó volt.. Na mindegy. Az se segített sokat, h a felét spanyolul dumálták meg, azt pedig nem tudtam azért annyira követni.. Na, mindegy, összeszedem magam, elolvasom a könyvet, aztán meglátjuk.

Egybk tegnap voltam egy tök jó buliban, megint egy tetőn buliztunk, legalább 100 ember, jó kis zene, sok sör meg tequila. A tequilát mixelve isszák főleg, egy itallal, aminek squirt a neve... :) Ez elég sok röhögésre adott okot, van egy srác, aki imád ezzel viccelődni :) Reggel 5 körül értem haza, az egyik gyerekkel tök éhesek voltunk, elindultunk, h keresünk vmi taco helyet, de nem találtunk semmit, szal mondtam neki, jöjjön el hozzánk, kb 3 percre lakik, és csinálunk rántottát :) Szóval nekiálltunk, megcsináltuk, uh, nagyon jó volt. Olyan jól esett h nem is igaz :) 6kor lefeküdtem, aztán 8kor kelni akartam, h megyek beadom végre a vízum papírokat. Hát persze, h elaludtunk Mitullal mindketten... 10kor ébredtem, magamtól, egy pillanatra majdnem megállt a szívem, h megint elaludtam, hány óra van, ha ma nem intézem el, utána már fizetni kell... De végül nem volt semmi gond, időben érkeztünk, el is intéztünk volna mindent szépen (nálam volt a 200 oldalnyi fénymásolt-nyomtatott anyagom, villanyszámlától kezdve bankkimutatáson át a házunk tulajának személyigazolvány másolatáig minden amit el tudtok képzelni), ha a nő nem azzal kezdi, h mutat egy doksit, h ez megvan-e, kitöltöttem-e. Hát nem töltöttem ki... És sehol sem volt leírva, h ez kell. Kiderült, h azért nem, mert MA változott meg az egész vízum igénylési rendszer. Szal a 2 hét alatt összegyűjtött papírjaim 90%-a fölösleges, ellenben új papírok kellenének.. A fénykép amit tegnap csináltattam, és 1600 ftba került, szintén szar, mert kicsit kisebb méretű képek kellenek.. Most van 4 fölös normál&profil képem, fülbevaló meg piercing nélkül, mert azokat ki kellett venni... Na mindegy, a lényeg, h elindult a folyamat, de jövő héten vissza kell még mennem a többi papírral.

Délután jöttek bekötni a netet, de korán örültünk, mert egyből volt vmi probléma vele, szal hétfőn újra eljön a fickó főnöke (ma estére ígérte de persze nem jött), aztán meglátjuk, mi lesz.

Holnap meg megyünk egy katamaránra bulizni :) Sztem tuti vicces lesz. Délután 2től 10ig leszünk, volt beugró, de open bar lesz, meg kaja, 50 ember a hajón... egy tavon lesz a buli, kíváncsi vagyok:)

Egybk elindítok egy játékot, aminek a neve "Mentsük meg Ancsit a bogaraktól". :) Kommentekben várom az ötleteket, hogyan lehet felvenni a leghatásosabban a harcot a kis rohadékokkal, mivel egyszerűen imádnak, óránként keletkezik rajtam 1-1 újabb hatalmas csípés. A legjobb ötleteket augusztusban tequilával jutalmazom ;)

Na, most megyek, mert elvesztettem a pendriveom, megpróbálom megkeresni. Asszem reggel a netkávézóban hagytam..pusz

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr331965780

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása