mi történt ma

 2010.05.28. 22:04

Na, csak röviden írok, mi történt ma. Annyira nem izgi egyébként. Reggel elmentem a vízumomért, még képet kellett csináltatni, és ezzel vége. Most már hivatalosan is mexikói lakos vagyok egy éven keresztül. tök jó, h végre elkészült a doksi. Viszont a kép készítéséhez ki kellett vennem a piercingemet, amit beraktam a pénztárcámba, ami nem zárt rendesen, szóval elvesztettem szépen.. Most mehetek piercing vadászatra, ugyanis holnapra beforr a lyuk ha nem teszek bele vmit.

Utána elmentem az orvoshoz, mert a csípéseim nem javulnak. 6 hete megvannak, gusztustalanul néznek ki, sztem a lábamon van pár maradandó heg. A múlt héten az egyik buli végén el is sírtam magam, mert egy srác végig ezzel piszkált, meg mutogatta a haverjainak, h nézd meg a lábát, ilyet nem láttál, aztán kicsit besokalltam. Már matracot cseréltem, a szobámat többször lefújtam rovarirtóval, vettem konnektorba dugható raid rovarirtó cuccot, ha tudom h kint leszek sokáig lefújom magam szúnyogriasztóval, általában alváshoz is lefújom magam (na jó, ezt mondjuk minden 2. este csinálom, azért elég durva szúnyogrisztó szagúan aludni, nem szeretem), a héten megint elkezdtem az allergia gyógyszert szedni, de semmi nem segít. Az volt az utolsó csepp, h ma reggel úgy keltem, h jaj, eléggé viszket a lábam. Aztán ahogy megnéztem a tükörben, láttam, h a vádlim közepétől a derekamig van egy sáv, ahol végigcsípkedett valami, minden csípés 2-3 centire van egymástól, dagadt, piros udvarú csúnya csípés. Ja, a lábamon általában egybk olyanok vannak, amik gennyesek, szal tényleg gáz, csúnya, viszket, ha vakarom akkor meg fáj. Szóval kikészítenek a rovarok. Vadidegen emberek szólítanak le az utcán, a boltban, ma a bevándorló hiatalban, h jaj, de gáz, hol alszol te, az erdőben? meg hasonló vicces kérdések. Mondjuk arra jó, h a spanyolomat gyakorlom, de azért kihagynám már ezeket a beszélgetéseket.

Na, lényeg a lényeg, ma elmentem az orvoshoz megint, kaptam új gyógyszert, fizettem kb 13 ezret összesen, egy hétig kell szednem, és meglátjuk mi lesz. Bizakodó vagyok, állítólag most vmi olyat kaptam, amitől megváltozik a szagom, és nem fognak szeretni a rovarok. REmélem az emberekre nem hat :) Na jó, most megyek. puszi mindenkinek

Jaj, csak még egy, ez Saci kedvéért megy a Rettegés Foka-s kommentek miatt:

Tegnap beszélgettem az utcán egy sráccal, mikor éreztem, h rámesett vmi, egy levél, vagy nem tudom. Hátranéztem a hátamra, de nem láttam semmit. Beszélgetek tovább, a srác is, de nézi a hátam, és ilyen kicsit undorodva félénken próbált vmit lesöpörni rólam. Végül sikerült neki, én meg hátrafordultam, h mi az? Meg akart fogni, h ne nézzek oda, de már késő volt.. Egy kibaszott nagy csótány volt a hátamon, az esett rám, nem egy levél.. Szerencsére én már csak a földön láttam, a lábam mellett. Ennyit a Rettegés Fokáról :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr972039025

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsiraf13 2010.05.29. 13:38:45

kitartást, remélhetőleg ez majd tényleg beválik! ;)
süti beállítások módosítása