KONDIII

 2010.05.17. 03:22

Na, ez csak magamnak emlékeztető, h legközelebb a kondiról kell írnom

Na, most írok egy kicsit erről is. Megint megpróbálok kicsit tematikusan írni, címszavak szerint rendezni.

Kondi: Na, erről már régóta akartam írni, csak mindig elfelejtettem. Az egyetemnek szuper sport lehetőségei vannak, és kb mind ingyen. A közgáz elbújhat mellette. Heti 2 alkalommal kb megyek kondizni, ugyanis teljesen ingyenes, tök jó :) kb 150 gép van, nagyon jó, új gépek, reggel 6tól este 11ig lehet menni, amikor akarsz. Van uszoda, vannak focipályák, amerikai foci pálya, baseball, falmászás, hatalmas sportcsarnok, minden. A héten tervezek menni megint a medencéhez, úszni egyet, meg lehet elmegyek az egyik mexikói sráccal meg a haverjaival strand röpit játszani, biztos vicces lesz :) Egybk Mexikóban rengetegen el vannak hízva, viszont itt az egyetemen a legtöbben nagyon jól néznek ki. csinos, vékony lányok, nagyon szép izmosra kigyúrt fiúk (lányok, tudjátok, mikor nem az a kategória, h a kezét le se tudja engedni, hanem a férfiasan-izmos, akit csak úgy jó lenne megérinteni :D, na jó, ez egy komment volt a lányoknak :)) Egybk szerintem ez betudható a sok ingyen sportolási lehetőségnek.

Egyetemi campus: teljesen kiürült :( A legtöbb mexikói diáknak már vége a sulinak, csak nekünk itt az Egade-n megy júliusig a félév. Szóval most úgy néz ki a dolog, h bemész a campusra, és minden üres, alig vannak. Viszont 1-2 héten belül elivleg elindul a nyári szemeszter, és akkor jönnek vissza az emberek. Egybk a campus még mindig nagyon tetszik, televan állatokkal, kacsák, őzikék, pávák stb. Hangulatos hely, hazavinném szívesen.

Kaja: Egyre jobban szeretem. De komolyan, a csípőset is. Kb most már mindent csípősen eszek, lehet ha hazamegyek akkor kerítenem kell majd vmi jó kis helyet ahol lehet ilyen különböző szószokat venni :) Egybk főzőcskézni is szoktam, most vasárnap voltunk vásárolni a wal-martban (költöttünk 2en összesen 30 ezret..), másfél hétre bevásároltunk legalább, szóval most van mit enni, van miből főzni. Vasárnap este csináltam is vacsit, tegnap annak a maradékát vittem be ebédre, de nagyon peches voltam.. elég szar műanyag edényeink vannak, és tremészetesen az összes olaj kifolyt a táskámba.. Rettentően örültem neki. Na mindegy.

Kirándulás: Most nem volt, csak a canyoning, meg Alberto, az egyik itteni barátom felvitt tegnap este a város közepén lévő dombra, ahonnan az egész, 4 milliós város fényeit lehetett látni. Mit ne mondjak, gyönyörű volt. Csináltam képeket, majd feltöltöm azt is.

Na, ez most ennyi, majd írok vmikor

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr892009037

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása