újabb remek hétvége :)

 2010.05.06. 16:07

Na, elég régen írtam, itt az ideje egy újabb bejegyzésnek. Kicsit el vagyok csúszva, már csütörtök van, de én még tartozom a múlt hétvége leírásával.

Szóval először is volt egy péntek. Azt még leírtam, h akkor volt az első pézügyes csopitalim. Utána kicsit maradtam az egyetemen, majd 9 körül hazamentem. Elég éhes voltam, így mondtam Mitulnak, h menjünk már el kajálni, együnk vmi tacot vagy vmit. El is indultunk, de pár házra tőlünk megálltunk. 2 CEMS-es srác említette, h vmi random mexikóiak meghívták őket egy grillezésre. Na, hát megtaláltuk őket. Nagyban sütögettek, mi meg megálltunk, köszöntünk. A házigazda bácsi egyből kérdezte, mit csinálunk, mondom megyünk enni. Éhes vagy? Aha. Na, itt van hús, gyertek ide. Szóval minket is meghívtak. Nagyon vicces volt, a gyereknapot ünnepelték (ami itt sokkal nagyobb durranásnak tűnik, mint otthon, szóval lehet az otthoni viszonyokon javítani kicsit). Velük voltunk egész este, nagyon komoly volt. Adtak enni, mondhatni tömtek (egyél még húst, na, csak egy kicsit, akkor kolbászt..tortát kérsz?pedig finom, tényleg. na, egy szeletet..dehát ez kicsi, á, meg tudod azt enni..), meg itattak (sört, na tényleg, nem? oké, kólát akkor, á, tequilát csak iszol, nem? akkor sört legalább..). Velük voltunk, és nagyon durván nyitottak voltak. Mondhatni már zavarba is estem. Volt egy német srác, Karl, hát nem tudom hogy, de kb egyből elindultak a Hitler viccek (?!), meg náciztak, a pasi ott ugratta a feleségét, h holnap mikor elmegy hétvégére, akkor milyen csajokat visz haza, velem ment a lányos duma, h "Na milyenek a mexikói fiúk? Ki tetszik?...", aztán a házigazda bement WC-re, onnan kiabált ki, a német srác elkezdte Apának szólítani a fickót, szóval nagyon szórakoztató, de egyben nagyon meghökkentő este is volt. A végén mondták, h akkor nekem most már vannak mexikói szüleim is, bármi történne, akkor menjek át hozzájuk, segítenek mindenben, a lányok egyből megadták a telefonszámukat, h hétvégén ha szeretném csinálunk valamit, meg ilyenek. Nagyon komoly, annyira kedvesek és nyitottak voltak, h az az én szememben már kicsit beteg.. De ezt leszámítva nagyon jól éreztük magunkat :)

NA és akkor másnap szombat. Aki érett felnőttnek érzi magát, innentől NE OLVASSA tovább! Ugyanis lehet a jóízlést sértő dolgokat fogok részletezni.

Szombaton egy nagy közös programra indultunk a cserediákokkal. Elmentünk egy közeli tóra egy katamaránra (én inkább lepukkant hajónak nevezném) bulizni. Délután kettőre kellett mennünk a helyre, ahonnan egy busz vitt el minket a kb egy órára lévő tóhoz, ahol hajókáztunk utána. A busz jó mexikói szokás szerint nem jött időben, így természetesen később érkeztünk, de sebaj, mert már a főhadiszálláson elindult a sörözés, meg zenét hallgattunk, ilyesmi. Aztán a buszon az állítólagos hagyományoknak megfelelően ment tovább az iszogatás, körbejártak mezcal-lal, és mindenkinek inni kellett. Mikor hozzád értek, az egész busz elkezdte skandálni a neved, és inni kellett egy tequilát. 2 kör ment le az óra alatt, szóval mikorra odaértünk, már mindenki kellemes hangulatban volt az elfogyasztott 2-3 feles meg 2-3 sör, na meg a 35 fok hatására. Aztán a hajón megindult a buli... Jézusom mi volt ott. Rengeteg buli, mi vittük a piát, be kellett adni 180 pesot és ezért este 10ig annyit ettél-ittál, amennyit akartál.. Hát, én picit becsíptem, de akik olyan 6 felé úgy döntöttek, h nem isznak tovább, azt mondták, h ledöbbenve ültek, h lehet ilyen buliba csöppenni. Csak pár dolgot sorolnék fel, h mik történtek (hangsúlyozom, ezekben nem feltétlen vettem részt, csak összességében ilyenek történtek):

srácok és lányok smároltak(mármint srácok-srácok lányok-lányok)csóklánc játékaz egyik csaj felugrott vmire, felkapaszkodott és ott lógott hintázott kiabált míg le nem esetta másik srác le akart ugrani a hajó motorjáraaz egyik srác összehányta magát majd mentőmellényben aludt végig utánanagyon durva táncok voltak               az egyik srác megmutatta a seggét a szembejövő hajó utasainak

Én szereztem egy krokodilos sapká, amire akkor azt hittem, rettentően menő, és abban nyomultam egész délután kb. Hát, elnézve a képeket, annyira nem volt menő...

Na, szóval ilyen volt a sapka...

Aztán elmúlt szépen a nap, jól elvoltunk, este pedig elmentünk még kajálni egyet egy taco helyre, utána pedig egy buliba. Az annyira nem volt jó, mert elég nagy tumultus volt, nem is maradtunk sokáig. Lényeg a lényeg, nagyon őrült buli volt.

Vasárnap felkeltünk, csináltunk kaját, mostam, ilyesmi, majd kimentünk a medencéhez. Jaj, nagyon jó volt. Verőfényes napsütés, 35 fok, nagyon kellett már ez. Utána kajáltunk egyet a kínaiban, ahol isteni kaját adnak, kicsit elvoltunk még, aztán pihi. Jó kis hétvége volt. Na, most be is fejezem, majd írok holnap vagy szombaton. Internetünk még mindig nincs, rohadjanak meg, nem hiszem el h másfél hét nem elég ahhoz, h bevezessék.. Na mindegy, elvileg TALÁN hétfőn...na, puszi mindenkinek, most megyek, mert lehet elnézünk még a moziba.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr61979305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása