semmi kul

 2010.04.16. 03:50

Na, írok pár sort ma is, bár nem sokat. Tegnap óta semmi különös nem történt, tegnap este átjött pár srác, söröztek, én a gyógyszer miatt csak ásványvizet ihattam, kimostam a cuccaim nagy részét, lefújtam rovarirtóval a matracom, a táskám, ilyesmi. A kiütéseim, amik a doktor szerint csípések, szerintem allergia, nem akarnak múlni. A kezem undorítóan néz ki, az egész kézfejem vörös kikapart hólyagocskákkal van borítva. Remélem azért javulni fog ma vagy holnap. Elvileg ma jön egy szerelő, h megcsinálja a bojlert. Elvileg már tegnap jött volna, azóta is várjuk. Ha ma sem jön, nagyon mérges leszek a főbérlőre. Az internetet is megpróbáljuk elintézni, ha már Caleb nem foglalkozik vele.

(ezt még otthon írtam, update: jött a szerelő, van melegvíz (juhé), internet nincs, de szóltam Calebnek, h intézze)

Egybk holnap valszeg megyünk kirándulni, már ma akartunk indulni, de aztán lusták voltunk, nem tudtunk net nélkül utánajárni, h lehet menni, meg az összes ruhám, amit a rovarok miatt ki kellett mosni, még nem száradt meg, szal ma még maradunk. Elvileg Zacatecasba meg Aguascalientesbe megyünk, ott egy mexikói srácnál szállhatunk meg. Most épp vmi nagy fesztivál van ott, ami egy évben egyszer van, oda akarunk menni, csak 8-9 óra az út kb, szal lehet h még most este elindulunk. Na, ennyi mára. Hétfőig ne várjatok.pussz

jaj, most jutott eszembe, h a lakotarsam, Mitul, fozott nekem tegnap (itt ul mellettem, es mondta h ezt muszaj leirnom ;) )

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása