megsülök!!!

 2010.05.09. 00:37

Na, van egy percem kb, amíg lemegy egy szám, aztán mennem kell. Focimeccset megyek nézni a srácokkal. Az egész egyetemen mindenki ilyen csíkos mezekben rohangászik, sztem nagy hangulat lesz :) Itt van az egyetem mellett a stadion. Mondjuk mi csak vmi kocsmában nézzük meg

Azt akartam írni, h rettentően meleg van!! Múlt pénteken elmentem vásárolni, már muszáj volt. Vettem két farmer rövidgatyát, muszáj volt vmit beszereznem. Azóta nem is vettem fel kb mást. Egész héten 35 fok fölött a hőmérséklet, tegnap 42 fok volt.. Viszont száraz meleg van, szóval annyira nem rossz, mert nem párás. Ma picit lehült, de csak annyira, h 30 fok körül lehet. Picit fölötte mondjuk.. Na mindegy

Holnap elvileg iszogatás lesz nálunk a házban. Holnap van a portugál bajnokság uccsó meccse, és a Benfica játszik, Mitul csapata. Ha legalább döntetlen lesz, akkor elsők a bajnokságban. Itteni idő szerint kb 2kor lesz vége a meccsnek, Mitul mondta, h utána átmegy a 2 utcára tőlünk lévő Benfica utcába, ott üvöltözik és kiabál egy jó 20 percet, majd hazajön, és mindenki meg van hívva, h jöjjön el hozzánk sörözni meg Benfica indulókat énekelni :) Tiszta lökött. Viszont a csajokkal beszélgettünk a héten, és megállapítottuk, h nekem van a legrendesebb lakótársam. Nagyon figyelmes velem, rendes, vigyáz rám. Néha vannak problémák, de azért tényleg jó vele lakni :)

na, megyek, pusz

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr71985056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kispalissaci 2010.05.16. 13:59:12

itthon meg 3 napja egyfolytában szakad az eső... ez is őrjítő! :s
süti beállítások módosítása