pár dolog

 2010.04.23. 22:00

Na, gondoltam ma is írok pár sort. Eddig még nem írtam arról, általánosságban hogyan érzem magam. Hát, jól, de lehetne jobb is. Problémáim vannak a beilleszkedéssel. Az a baj, h van kb 60 cserediák, nagyjából 20 francia, 25 német, nagyrészük ugyanarról az egyeremről, 5 ír, 5 marokkói, 10 belga, meg még pár ilyen elszórt nemzet, vagyunk kb 4en, akik csak egyedül jöttek az országból. Az a baj, h ezek a nagy társaságok nagyon összetartóak, és nehéz bekerülni. Így kicsit magányosnak érzem magam. Persze, elvagyok, megyek a bulikba, meg ilyesmi, de mikor többen vagyunk, pl akkor is fogják magukat, és egymáshoz az anyanyelvükön beszélnek, és azt nem értem olyankor.. Szal kicsit ilyen kilógós érzésem van. Na mindegy, dolgozom az ügyön, remélem jobb lesz idővel, csak ez azért kicsit rányomja a bélyegét a napjaimra.

Egybk pont tegnap volt egy vacsi, az nagyon jó volt. 10en voltunk, CEMSesek, és nagyon jól éreztük magunkat. Itt nem volt ilyen kívülálló érzésem. Főzött az egyik srác, meg iszogattunk, játszottunk, nagyon jól telt az este. Uh, tényleg, mikor mentünk a házhoz, kint az utcán szólt két srác ahogy sétáltunk, h álljunk meg. És mutattak valamit. A földön két méterre előttünk egy hatalmas tarantula pók volt.. Én majdnem szívrohamot kaptam, rámjött a hiszti, elkezdtem nyafogni ilyen magas hangon, és nem voltam hajlandó vagy 5-10 percig kikerülni. Utálom a pókokat, erre kiderül, h 5 perc sétára otthonról ilyen gusztustalan és veszélyes teremtmények sasszéznak a járdán. Meredek.. Utána komolyan, hallucináltam, minden levélre azt hittem, pók, a srácok élvezték a dolgot, kb 10x játszották el, h 'miaz ott a lábadnál?!' (az ötödik után már nem sikítottam).

Csak h vidám dolgot is mondjak: ma meg mókust láttam :) Itt az egyetem központi campusán szabadon mászkálnak állatok. Páva, kacsa a kiskacsáival, hattyú, ilyesmi. Erre ma, ülök egy padon, és odajött egy mókuska. A lábamtól kb 30 centire kezdett el kaja után keresgélni, és utána vagy egy fél órán keresztül a közelben is maradt. Nagyon aranyos volt, nagyon tetszett :) A kiskacsákat is mindig figyelem, nagyon falatok.

Na, lassan el kell indulnom, intézni kell a vízumot.. Nagyon nincs hozzá kedvem az igazat bevallva. Rengeteg papír kell hozzá, nagyon gáz. Meg fénykép, úgy, h ki van véve a fülbevalód, meg villanyszámla, meg pénz, meg minden hülyeség, amit el tudsz képzelni. Utána este elvileg megyünk vacsizni vhova (ezt egybk nem szeretem, rájöttem, én nem szeretek vacsizni menni. Tök drága helyeket néznek ki, ahol még a kaja se tetszik általában. Ma pl sushi helyre akarnak menni.. sose ettem még, mivel nem szeretem a halat.. Itt meg állandóan ilyen halas helyekre akarnak menni az emberek) Utána megint megyünk valami mexikói medencés buliba, kíváncsi vagyok, milyen lesz. Na, puszilok mindenkit. És írjatok mailt :) Lassan már 3 hete itt vagyok, szal lehet küldeni a beszámolókat otthonról is, mi volt :) Ja, meg aki tudja, még mindig várom a segítséget, hogyan lehet képet feltölteni ide.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr651946792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dora 2010.04.25. 10:55:02

Én nem ezen az oldalon blogolok, úgyhogy pontosan nem tudnám nálad hogy néz ki egy bejegyzés szerkesztése, de a blogspoton van a szerkesztő menüsorában egy kép ikon, azzal lehet feltenni. Nálad nincs ilyesmi?

tomi888 2010.04.26. 12:59:04

Sikerült Ancsi? A kis kép ikonra kell kattintani, majd ha berakja a dobozba, a sarkainál összehúzni, és kisebbre méretezni.

AncsiH 2010.04.28. 00:09:12

Köszi a segítséget :)

kispalissaci 2010.04.28. 21:00:16

Ancsi nem lehet h ez az egesz egyetem csak egy kamu es egy atveres aldozata lettel? mondjuk a helyi Retteges Fokan c. musor kandikameras valtozataban vagy valojoban foszereplo! ;D

AncsiH 2010.04.29. 03:40:12

@kispalissaci: hát, a pókok-rovarokból már elegem van, az tuti :)
süti beállítások módosítása