hétvégi progik

 2010.05.30. 22:54

Na, ezen a hétvégén kirándulni akartam menni, amiből nem lett végül semmi.. Na de mindegy, így is elvoltam. Pénteken egy grillezésre mentem este, ami 9kor kezdődött, én 10 perc késéssel érkeztem, természetesen én voltam az első.. A többiek 10 után érkeztek, de nem volt baj, mert a házigazda is késett, szal én csináltam meg helyette egy kaját amit kellett, h ő meg haladjon kicsit a tűzcsiholással.

Aztán én leléptem moziba, ami nem sikerült túl jól, mert angolul játszották a filmet, és nm volt felirat, amin belázadtak páran, kimentek szólni. BEjött a mozis fickó, szavazást tartottunk, h milyen nyelven nézzük, ha nincs felirat. Megszavaztuk az angolt. Erre a terem 30%-a kivonult. Nézzük tovább, eltelik 10 perc, erre megint megállítják a filmet, és jönnek vissza az emberek.. Kibulizták, h spanyolul legyen mégis.. Nem örültem, nem értettem volna rendesen, szal eljöttünk, de vigaszdíjként kaptunk 2 jegyet, amivel bármelyik filmet megnézhetjük.

Szombaton reggel csoportmunkázni mentem, délután tettem-vettem, pakoltam, mostam, főztem, ilyesmi. Este pedig elmentünk sétálni a Paseo de Santa Lucía-ra a lengyel lánnyal. Ez egy mesterséges folyó a város közepén, 2,5 km hosszú, egy parkot hoztak létre, és annak a közepén van ez a kis folyó. Lehet rajta csónakázni, a parton vannak éttermek, elég szép hely. A folyó végén pedig van egy park, Parque Fundidora, ami egy ipartelep volt régen, aztán lebontás helyett egy parrká és kulturális központtá alakították a gyárakat meg az udvarát. Sétáltunk egy 2,5 órát, aztán mentünk haza, mert másnap kelni kellett.

Vasárnap fél6kor keltem, mentünk hegyet mászni. Mindig elfelejtem a nevét a hegynek, így ezt nem tudom leírni, viszont elvileg 1288 m magas a könyv alapján (a helyiek azt mondták 1500, nem tudom, melyik az igaz), és komolyan, ilyen meredek hegyen még sose voltam. 5600 méter volt az út a csúcsra, 2,5 óra alatt értünk fel, és 2 óra alatt értünk le. Az elején nagyon rossz volt, mert előtte egész éjszaka zuhogott az eső, és rettentően párás volt az idő. Az egyik lánynak vissza is kellett mennie, mert alacsony vérnyomása van, és ez az idő meg a rohadt meredek hegyoldal kikészítette szegényt egy 20 perc alatt kb. Mi is majd megfulladtunk az egyik lánnyal, mert az idő és az eső lenyomta a szmogot is, és nagyon durva szag volt. Félúton volt egy pihenő, az első kilátó, az volt a legnehezebb rész, h oda felérjünk. Utána jobb lett sokkal a levegő, és nem volt már annyira kikészítő a mászás. A csúcson pedig nagyon szép képeket készítettünk, gyönyörű volt a kilátás. Egybk útközben felfelé páran árultak frissen facsart gyümölcslevet, és az egyik pasasnál, aki ott vágta az ananászokat, megjelent egy ormányosmedve :) Ott lakik a hegyen, és az ingyen kajára odajött :) Tök cuki volt, sose láttam még állatkerten kívül. Avégére egybk tök büszkék voltunk magunkra, h megmásztuk a hegyet. Mondjuk nagyon elfáradtunk, de megérte :) 

teszek be pár képet:

Volt nálam egy mexikói zászló, amit a lakótársam adott, h vigyem fel, csináltam belőle egy rögtönzött magyar zászlót :) 4en mentünk fel egybk, a második képen rajta van az egész kis csapatunk. A harmadik kép az első megállónál készült, ez Monterrey magasról. Jól látható rajta egybk a pára meg a szmog.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr262043582

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tomi888 2010.05.31. 22:20:00

Nice!
Amúgy ha a a táblázat beszúrásánál a Szegélyméretet az 1 helyett átírod 1-ra, akkor nem látszik a keret a képek körül.

AncsiH 2010.05.31. 23:52:28

@tomi888: Köszi szépen! Lassan csak beletanulok a dolgokba - hála Neked!:)
süti beállítások módosítása