zavarba hoztak:)

 2010.06.01. 22:34

Na, ezt gondoltam leírom. Csak gyorsan, két mondat. Fiúk, lehet titeket annyira nem érint és érdekel, inkább lányoknak szól a komment.

Szóval. El akartam menni kozmetikushoz gyantáztatni, el is indultam, h láttam egy jó helyet, majd oda elmegyek. Bementem, már gyanús volt, h mintha csak fodrászat lenne, de megkérdeztem, van-e kozmetika, és mondták, h van. Egy sráccal beszéltem, aki utána átküldött egy másik sráchoz. Mondtam, h gyantáztatni szeretnék, erre kérdezte, h most? Mondom ja. Oké, most van ideje. Kezdett gyanús lenni, h csak fiúk dolgoznak az üzletben. Mondom lány dolgozik itt? Nem, csak fiúk vagyunk... Ő akarta megcsinálni a gyantázást. Hozzá is tette, h a testem bármelyik területét legyantázza ha szeretném... Kicsit zavarba estem, még így is, h a srác sztem nem túlságosan érdeklődik a lányok iránt, megköszöntem a dolgot, és mondtam, h még gondolkodom rajta... :)

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr782049339

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása