szomorkodás :(

 2010.05.26. 18:47

Szomorú vagyok. Van egy spanyol lány, Sara, akivel az elmúlt 2-3 hétben nagyon összebarátkoztam. Az első nap óta ismerem, de sajnos csak mostanában ismertem meg jobban. Nagyon furcsa, mert amikor komolyabban elkezdtünk beszélgetni, nagyon gyorsan nagyon jó barátom lett. Ő a legjobb barátnőm itt, valahogy nagyon megtaláltuk a közös hangot.

Viszont ő sokkal hamarabb itt volt, mint én, augusztusban érkezett, 10 hónapot volt itt, és ma hazament :( Nagyon fog hiányozni. Furcsa, de kicsit egyedül érzem magam nélküle. Tudom, h ez a cserefélév rendje, de nehezemre esik elengedni. Az az érzésem, ha marahatott volna még, rengeteg közös élményt szereztünk volna.

Na mindegy, az élet nem áll meg, az eddig kialakult barátságunk megmarad, csak sajnálom, h pont neki kellett hazamenni.. Szívesen elcseréltem volna vki másra, mást küldtem volna haza helyette :) Remélem még találkozom vele.

A bejegyzés trackback címe:

https://ancsimexikoban.blog.hu/api/trackback/id/tr122033604

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása